فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

روز اول از ویژه برنامه افتتاحیه فیت شیپ!

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۰۷ ب.ظ

در ویژه برنامه افتتاحیه فیت شیپ که تصمیم به سرویس دهی رایگان به تمامی داوطلبان را گرفتیم بیش از 300 علاقه مند و داوطلب ثبت نامی داشتیم که امروز تماس گرفتن و برقراری ارتباط با تمامی آنها با موفقیت به اتمام رسید. 


تعدادی از کاربران گرامی حتی خیلی زودتر برنامه 30 روزه خود را شروع کرده اند ولی طبق زمان بندی این برنامه امروز آخرین تماس ها نیز گرفته شد و فیت یارهای تمامی داوطلبین از طریق تلگرام (به دلیل درخواست کاربران) با آنها شروع به کار کردند.


اکنون روز اول این برنامه است! داوطلبین و اولین فیت شیپی ها آماده تغییرات هستید؟! 30 روز پر انرژی و متفاوت در پیش دارید!


در گام اول برای تمامی فیت شیپی ها برنامه شخصی غذایی و ورزشی تنظیم می شود و سپس در ادامه مسیر به کمک فیت یار شخصی خود آموزش های مهمی در زمینه سبک زندگی سالم و هوشمند خواهند دید و توسط سیستم خبره هوشمند فیت شیپ تمامی فعالیت های یک ماه شان آنالیز و ریکال خواهد شد. و نهایت چه می شود؟ 🤔


در انتهای این ویژه برنامه 300 کاربر خوش اندام خواهیم داشت که نکات مهمی درباره علم تغذیه و ورزش آموخته اند و می توانند اهداف بزرگ تری در مسیر تناسب اندام خود انتخاب کنند و در آن مسیر قدم بردارند.


و در آن زمان ثبت نام برای عموم کاربران فعال خواهد شد و همگان می توانند از سیستم خبره باشگاه مجازی فیت شیپ استفاده کنند! 


ضمنا در این مدت علاقه مندانی که زودتر ثبت نام کنند در لیست انتظار قرار می گیرند و به آنها خدمات و پیشنهاد های ویژه تری در زمان فعال شدن سایت برای عموم ارائه خواهیم کرد! پس اینبار جا نمانید!


نکته: معدودی از داوطلبین ثبت نامی با وجود تماس های مکرر و مکاتباتی که با آنها انجام شد پاسخی از آنها دریافت نکردیم و یا در دسترس نبودند. اگر شما نیز جزو این دسته هستید هر چه سریعتر با آدرس ایمیل support@fitshape.ir ارتباط برقرار کنید.


ثبت نام در لیست انتظار: www.fitshape.ir

شکست ناپذیر و متفکر باشید - فیت شیپ

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

ثبت نام

ویژه برنامه افتتاحیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی