فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

چرا باید تمرینات تعادلی انجام دهیم؟

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ب.ظ

تمرینات تعادلی گاهی به دلیل کسل کننده بودن مورد بی توجهی افراد و ورزشکاران می شوند. این تمرینات افزایش تمرکز شما بروی حرکات خود و تمرینات ورزشی را در پی خواهند داشت ونیاز به امکانات خاصی ندارند و برای تمامی افراد در هر جایی قابل اجرا می باشند.

 

در افراد سالمند به دلیل کاهش تعادل و تمرکز شاهد صدمات بی شماری هستیم. این گونه تمرینات ضامن سلامتی شما در سنین بالا می باشند و دیگر نیازی به راه رفتن به کمک عصا در سنین بالا نیست! در تمرینات بدنسازی حفظ تعادل در حرکات اهمیت ویژه ای دارد. به عنوان مثال در حالی که می خواهید با هر دو دست به صورت همزمان دمبل ها رو بالا آورید، نداشتن تعادل باعث کاهش کارایی تمرین و حتی ایجاد آسیب می شود و یا در صورتی که هالتر را بالا می آورید بدون تعادل به قسمت خاصی از عضله بیشتر فشار وارد می شود. به همین دلیل افراد مبتدی در شروع کار با وزنه خود، بهتر است از کار با وزنه های آزاد بپرهیزند و تمرینات خود را با هالتر و دستگاه انجام دهد. با این کار هماهنگی عصبی عضلانی فرد به تدریج توسعه پیدا می کند و کمترین آسیب متوجه فرد می باشد.


@fitshapeir - فیت شیپ

www.fitshape.ir | دریافت برنامه تمرینی و غذایی و انتخاب تیم شخصی

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی