فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

فیت شیپ؛ برندی با شعار سبک زندگی سالم هوشمند

پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶ ب.ظ

فیت شیپ؛ سبک زندگی سالم هوشمند


فیت شیپ فعالیت خود در سال 1393 با هدف تولید و بهبود رویکرد سلامت در کشور آغاز کرد. بدیهی است که اهداف بزرگ برای شروع نیاز به تولید زیر ساخت های مهمی دارند که در ایجاد این مهم دخیل باشد. 


با توجه به رشد روز افزون بیماری های غیر واگیر دار و در سویی دیگر درمان نشدن کامل فرد مبتلا به این بیماری ها، مسئله ی مهمی برای ما تلقی می شد. چرا که در بسیاری از این بیماری ها اعم از دیابت، بیماری های قلبی و عروقی و پرفشاری خون و... هزینه ای که می توان برای پیشگیری آن ها انجام داد بسیار کمتر از درمان یا کنترل است.


 فیت شیپ شکل گرفته است تا بتواند با اصلاح سبک زندگی، کمک شایانی به افراد کرده باشد. چرا که با داشتن یک سبک زندگی سالم، بسیار ساده و کم خرج می توان از ابتلا شدن به بیماری های بسیار خطرناک جلوگیری کرد.


اساس یک جامعه ی سالم سلامت افراد در آن جامعه می باشد. سلامت جسمی در یک جامعه و حتی در یک شرکت به سادگی بازده ی همه ی افراد را چند برابر می کند. بدیهی است که همواره قسمتی از سرمایه ی یک شرکت و کشور باید صرف هزینه های پیشگیری از بیماری و سلامت افراد شود.

از جمله اهدافی که فیت شیپ در تمام تصمیم گیری ها و انتخاب های خود مد نظر دارد می توان به فرهنگ سازی سلامت در جامعه، بهبود و ارتقای سطح سواد افراد در قسمت سلامت و ایجاد بستری برپایه ی تکنولوژیک در این حوزه می باشد.


فرهنگ سازی از مهمترین بنیاد های هر کار به خصوص استفاده  از ماهیتی به نام فیت شیپ می باشد. همواره ورود عرصه های نو به خصوص زمانی که در یک جامعه سنتی بودن حرف اول را می زند، فرآیندی زمان بر می باشد از همین رو تمام تلاش ما ابتدا در فرهنگ سازی سلامت و موضوع مهم پیشگیری می باشد. در قدم بعدی استفاده ی بهینه از این فرهنگ سازی می باشد که افراد با اتکا به علم متخصصین و اطمینان به عواملی که برای آنها پیشبینی کردیم بتوانند در قدم اول از سبک زندگی سالمی بهره ببرند و در قدم بعدی هزینه های درمان را کاهش دهند.


یکی از مهمترین اهداف ما استفاده از تکنولوژی های نوظهور در این رابطه می باشد که مطمئن هستیم به دلیل دقت بسیار زیاد این تکنولوژی ها فعالیت ما بسیار قابل استناد تر می شود. بدیهی است که همیشه همه ی فرآیند هایی که ما در فیت شیپ انجام می دهیم زیر نظر افراد و متخصصانی  تایید شده اند و با یک رویکرد مثبت پیاده سازی می شوند.


ما معتقد هستیم که با اصلاح سبک زندگی می توان از مبتلا شدن به بسیاری از بیماری ها جلوگیری کرد و برای این مهم تمام تلاش خود را می کنیم.


شکست ناپذیر و متفکر باشید.

فیت شیپ - fitshape.ir

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی