فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

مربینا


باز هم کپی برداری اما این بار ناشیانه!

مخاطبان محترم به شدت مراقب سودجویان و کلاهبرداران باشید..


برندی جعلی به نام "مربینا" با کپی برداری از باشگاه مجازی فیت شیپ و استفاده از نام شرکت ما (توسعه دهندگان هوش مصنوعی) اخیرا اقدام به سوء استفاده از برند فیت شیپ کرده است.


شما با عضویت در این سایت با محیطی به ظاهر منسجم مانند سایت ما رو به رو می‌شوید که کاملا شما را ترغیب به خرید می‌کند و بعد از پرداخت وجه هیچ سرویسی به شما ارائه داده نمی شود. همچنین متخصصان این سایت نیز جعلی و غیرواقعی هستند که حتی محتوای مناسبی نیز ندارند.


شرح ماجرا و خاطره‌ای از زبان خالق برند فیت شیپ: 

تابستان 93 بود که تصمیم گرفتم ایده‌ای به نام فیت شیپ را شروع کنم تا در حوزه سلامت به کمک تکنولوژی‌های روز (که عملا وقتی که دیگر کهنه می‌شوند به ایران می‌آیند) اتفاقی هر چند کوچک اما جدید در زمینه سلامت مردم رقم بزنیم. بتوانیم کاری کنیم برای پیشگیری از بیماری ها و با آگاه کردن مردم بتونیم کمک کنیم تا سبک زندگی سالم تری رو در پیش بگیرن.


سال ها که می‌گذشت و در کنار موفقیت‌هایی که کسب می‌کردیم مواردی نیز مشاهده می‌کردیم که بسیار غیرحرفه‌ای بود و انگیزه‌مان را هدف قرار می‌داد. اینکه می‌دیدیم افراد، شرکت‌ها و یا برندهایی می آیند خیلی راحت قسمتی از کار ما را کپی می کنند یا از بخشی از ایده ما را به نام خودشان بر میدارند و ما هم به علت نبود قوانین کپی رایت در کشورمان دستمان بسته و همیشه سکوت میکردیم. البته از یک طرف هم این برندهای جعلی بعد از مدتی نیست می شدند چرا که ذاتشان کپی بود و نمی توانستند در اصل کار که قابل کپی کردن نیست موفق عمل کنند.


اما به هر حال امروز رسما یک کپی صفر تا صد از سایتمان دیدیم که به دلیل احتمال بالای کلاهبرداری لازم دانستیم که به شما مخاطبان محترم اطلاع رسانی کنیم. متاسفیم که در کشورمان فرهنگ فرهنگ کپی برداری است. متاسفیم که فکرها به جای نوآوری روی کلاهبرداری است. 


علتش را نمیدانم اما ایکاش اینطور نبود. شاید اگر اینطور نبود وضع اقتصادی بهتری داشتیم، فرار مغزها نداشتیم و ...


به هر حال بگذریم.. این کپی ها ما را ناراحت نمی‌کنند؛ بلکه ناراحت روزی هستیم که دیگر کسی از ما کپی نکند چرا که آن‌روز روزیست که دیگر خلاقیت و فکری نو برای ارائه نداریم.


قدر شما کاربران عزیز را می‌دانیم و همچنان پرقدرت برای ارائه خدماتی درخور مقام شما تلاش می‌کنیم.

متفکر و شکست ناپذیر باشید

تیم فیت شیپ



  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی