فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

شناخت حرکات ورزشی"نشر رو به رو با دمبل"


نحوه اجرا


برای اجرای این حرکت بایستید و زانوهای خود را کمی خم کنید. دمبل ها را طوری بگیرید که کف دستتان به سمت ران ها باشد. کمی رو به جلو خم شوید و آرنج های خود را به عقب برده و سینه را جلو دهید. برای شروع بدون اینکه باسن حرکت کند یکی از دستانتان را تا شانه بالا برده و پس از چند ثانیه آنرا به حالت اول بازگردانید، سپس دست دیگر.


عضلات درگیر


در این حرکت علاوه بر عضله دلتوئید (همان عضله ای که گردی شانه را تشکیل می دهد)، عضله سینه، عضله لوزی شکل و

عضلات ساعد هم تحت تاثیر قرار می گیرند.



 تیم تحریریه فیت شیپ | @fitshapeir

فیت شیپ؛ اولین باشگاه مجازی تناسب اندام در ایران


دسته بندى ها: #تمرین > #عضله_سازى_و_پرورش_اندام | کد منبع: 90047

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

گردو با چربی امگا ۳ سالم و آنتی اکسیدان هایی که دارد می تواند به سلامت قلب شما کمک شایانی کند. مصرف مقداری گردو در روز، بهبود عملکرد رگ های خونی در میان افراد مبتلا به دیابت و همچنین بیماران قلبی را در پی داشته است. 


همچنین مصرف مقداری آجیل به کاهش سطح کلسترول کمک می کند.


✍تیم تحریریه فیت شیپ | @fitshapeir

فیت شیپ؛ اولین باشگاه مجازی تناسب اندام در ایران


دسته بندی ها: #تغذیه > #بانک_اطلاعات_مواد_غذایی | کد منبع: 90046

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

 همگی در yon.ir/NYiq 

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

سلامی پرانرژی به تمامی فیت شیپی های عزیز 


برنامه نویسی و آنالیز ها روی کاربران همچنان ادامه دارد و تعدادی همچنان در صف انتظار برنامه هستند. شماری برنامه ی خود را شروع کرده اند و تعدادی در نیمه مسیر خود هستند. با توجه به حساسیت بالا روی تنظیم برنامه ها و آنالیز دقیق کاربران، اگر شما نیز همچنان در صف انتظار هستید (غالبا نفراتی که دیرتر ثبت نام کرده اند) نگران نباشید کاملا طبیعیست! ما این برنامه افتتاحیه را تا 30 روز از دریافت برنامه برای شما ادامه می دهیم! ولی طبق آمار بیش از 80% افراد تا انتهای شهریور ماه یک ماه خود را طی خواهند کرد.


و اما خبری خوش! 

آقای ماهور شکرابی کارشناس تغذیه و رژیم درمانی و آقای علیرضا عباسی مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی رسما به تیم علمی فیت شیپ اضافه شدند و از امروز به صورت افتخاری در کنار شما در این ویژه برنامه افتتاحیه هستند! هر سوال یا نکته ای درباره برنامه و عملکرد خود دارید می توانید از این پس از طریق پشتیبان فیت شیپ (فیت یار) خود با آنها درمیان بگذارید.


همچنین به سامانه ریکال عملکرد خود به آدرس gym.fitshape.ir/test سر بزنید و با شماره موبایل خود وارد شوید. ترجیحا هر روز عملکرد غذایی و ورزشی خود را ثبت کنید تا تیم علمی ما بتواند آنالیز های لازمه را روی شما انجام دهد و عملکرد شما را در مسیر تناسب اندامتان بررسی کنند و اگر نکته ای هست به شما اطلاع دهند.  


ضمنا اگر جزو ویژه برنامه افتتاحیه نیستید سریعتر در لیست انتظار ثبت نام کنید! پس از ویژه برنامه افتتاحیه استفاده از سایت برای عموم علاقه مندان فعال میشود و اگر جزو لیست انتظار باشید از تخفیف ها و پیشنهادات ویژه ما بهره مند خواهید شد. 


ثبت نام در لیست انتظار از طریق: fitshape.ir


به زودی اخبار بعدی را منتشر می کنیم. 

متفکر و شکست ناپذیر باشید!

تیم فیت شیپ | @fitshapeir

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب مدال طلا در وزن 74 کیلو گرم توسط حسن یزدانی، مدال نقره در وزن 125 کیلو گرم توسط کمیل قاسمی و مدال برنز در وزن 57 کیلو گرم توسط حسن رحیمی، برای اولین بار به مقام نایب قهرمانی المپیک در این رشته رسید. 

@fitshapeir | #المپیک_ریو

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

موز، میوه ای مقوی و انرژی زا و درمان کننده خستگی های فکری و جسمی و عوارض دوران نقاهت و کم خونی است.  به نسبت سایر میوه ها، موز دارای سطح انرژی بیشتری است که از این رو به ورزشکاران پیشنهاد می شود. همچنین موز تقویت کننده ماهیچه ها می باشد.


موز دارای مقادیر بالایی از منیزیم و پتاسیم است، از این رو میوه ای ضد استرس بوده و به کاهش فشار خون کمک می کند. همچنین منبع خوبی از فیبر بوده و آهن موجود در آن برای خونسازی مفید است. 


نکاتی در باره موز



1. موز میوه ای ضد سرطان است.


2. به دلیل وجود فروکتو الیگوساکارید ها در موز، این میوه باعث افزایش جذب کلسیم می شود.


 تیم تحریریه فیت شیپ | @fitshapeir

فیت شیپ؛ اولین باشگاه مجازی تناسب اندام در ایران


دسته بندی ها: #تغذیه > #بانک_اطلاعات_مواد_غذایی | کد منبع:90040

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

پرچمداران المپیک 2016


کیمیا علیزاده نخستین زن ایرانی که در بازی های المپیک مدال آورده است همچنین جوان ترین مدال آور تاریخ ایران می باشد. او در رشته تکواندو موفق به کسب مدال برنز در سری مسابقات المپیک 2016 ریو شد. وی در رنکینگ جهانی ۳۱۷ امتیاز دارد و از میان تمام ۲۴۹۹۱ نفر تکواندوکار جهان در رتبه ۲۸۹ و از میان ۹۴۱۶ تکواندوکار زن جهان در رتبه ۱۴۷ قرار دارد وی همچنین در رتبه ۶ از میان ۶۵۵ زن در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم قرار دارد. 

@fitshapeir | #المپیک_ریو

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

در ویژه برنامه افتتاحیه فیت شیپ که تصمیم به سرویس دهی رایگان به تمامی داوطلبان را گرفتیم بیش از 300 علاقه مند و داوطلب ثبت نامی داشتیم که امروز تماس گرفتن و برقراری ارتباط با تمامی آنها با موفقیت به اتمام رسید. 


تعدادی از کاربران گرامی حتی خیلی زودتر برنامه 30 روزه خود را شروع کرده اند ولی طبق زمان بندی این برنامه امروز آخرین تماس ها نیز گرفته شد و فیت یارهای تمامی داوطلبین از طریق تلگرام (به دلیل درخواست کاربران) با آنها شروع به کار کردند.


اکنون روز اول این برنامه است! داوطلبین و اولین فیت شیپی ها آماده تغییرات هستید؟! 30 روز پر انرژی و متفاوت در پیش دارید!


در گام اول برای تمامی فیت شیپی ها برنامه شخصی غذایی و ورزشی تنظیم می شود و سپس در ادامه مسیر به کمک فیت یار شخصی خود آموزش های مهمی در زمینه سبک زندگی سالم و هوشمند خواهند دید و توسط سیستم خبره هوشمند فیت شیپ تمامی فعالیت های یک ماه شان آنالیز و ریکال خواهد شد. و نهایت چه می شود؟ 🤔


در انتهای این ویژه برنامه 300 کاربر خوش اندام خواهیم داشت که نکات مهمی درباره علم تغذیه و ورزش آموخته اند و می توانند اهداف بزرگ تری در مسیر تناسب اندام خود انتخاب کنند و در آن مسیر قدم بردارند.


و در آن زمان ثبت نام برای عموم کاربران فعال خواهد شد و همگان می توانند از سیستم خبره باشگاه مجازی فیت شیپ استفاده کنند! 


ضمنا در این مدت علاقه مندانی که زودتر ثبت نام کنند در لیست انتظار قرار می گیرند و به آنها خدمات و پیشنهاد های ویژه تری در زمان فعال شدن سایت برای عموم ارائه خواهیم کرد! پس اینبار جا نمانید!


نکته: معدودی از داوطلبین ثبت نامی با وجود تماس های مکرر و مکاتباتی که با آنها انجام شد پاسخی از آنها دریافت نکردیم و یا در دسترس نبودند. اگر شما نیز جزو این دسته هستید هر چه سریعتر با آدرس ایمیل support@fitshape.ir ارتباط برقرار کنید.


ثبت نام در لیست انتظار: www.fitshape.ir

شکست ناپذیر و متفکر باشید - فیت شیپ

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

بیش از دویست نفر تا این لحظه در ویژه برنامه افتتاحیه فیت شیپ ثبت نام کرده اند! 


فیت شیپ؛‌ اولین باشگاه مجازی تناسب اندام در ایران به مناسبت افتتاحیه به مدت یک ماه به افرادی که در هفت روز اول‌ ثبت نام می کنند سرویس دهی رایگان برنامه دهی‌ و ارتباط با متخصصان تغذیه و مربیان ورزشی مجرب را ارائه می دهد! 


قابل ذکر است ثبت نام ها تا فردا شب ادامه دارد و از فردا به بعد تمامی‌ثبت نام ها بسته می شوند و افرادی که ثبت نام کنند به لیست انتظار برای ماه آینده خواهند رفت. پس جا نمانید! 

 

فیت شیپ برای نمایش قدرت سرویس دهی و نتیجه‌گیری خود به مدت یک ماه صرفا بر روی‌ تناسب اندام این افرادی که ثبت نام کرده اند تمرکز خواهد کرد، از پذیرش متقاضیان جدید خودداری می کند و نتایج شگفت انگیز این افراد را انتهای هر هفته منتشر می کند. 


از ثبت نام جا نمانید و از طریق ‌وبسایت www.fitshape.ir اقدام کنید. کمتر از ۲۴ ساعت فرصت باقیست..


منتظر اخبار جدید و جالب بعدی باشید.

متفکر و شکست ناپذیر باشید / تیم فیت شیپ


@fitshapeir | #فیت_شیپ

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

پرچمداران المپیک 2016


زهرا نعمتی اولین و تنها زن در تاریخ ورزش ایران است  که هم در المپیک و هم در پارالمپیک دارای مدال طلا می باشد. او تا قبل از تیراندازی عضو تیم ملی تکواندو بود اما پس از تصادفی قدرت راه رفتن خود را از دست داد و ورزش تیر اندازی را شروع کرد.


زهرا نعمتی در خرداد 92 در روسیه مفتخر به دریافت جایزه ی ورزشکار برتر پارالمپیک 2012 لندن از سوی بنیاد بین‌المللی اسپورت آکورد شد.


@fitshapeir | #المپیک_ریو

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام