فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

ماهور شکرابی علیرضا خوشکامه و مژگان نظری

ماهور شکرابی؛ 

کارشناس تغذیه، تناسب اندام و پیشگیری از بیماری ها 🍏


ماهور شکرابی کارشناس تغذیه، پس از گذراندن دوره ی تحصیلی، کارگاه های آموزشی مختلف و کنگره های علمی از سال 94 فعالیت های رژیم درمانی خود را در زمینه تناسب اندام، پیشگیری و کنترل بیماری ها آغاز کرده و با جدیدترین متد های علمی روز آشناست.


از مهمترین سوابق و فعالیت های علمی وی می توان به موارد زیر اشاره کرد:


کارشناسی تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سال 91-95

حضور در کنگره بین المللی تغذیه و کنگره بین المللی غدد و متابولیسم

آموزش کارکنان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

حضور در کارگاه های مختلف 

برگزاری سمینار در زمینه تاثیر ویتامین D بر بیماران دو قطبی

برگزاری جلسات آموزشی در سطح جامعه

فعالیت در کادر علمی فیت شیپ


همین الان با عضویت در فیت شیپ و رفتن به صفحه تیم من می توانید ماهور شکرابی را به عنوان متخصص تغذیه به تیم خود اضافه کنید و از وی برنامه رژیمی و مشاوره تخصصی دریافت کنید! 🍝



مژگان نظری؛ 

مربی کار با دستگاه و طراحی تمرین 💪


مژگان نظری مربی ایروبیک و بدنسازی از سال 1382 فعالیت مربیگری خود را در باشگاه های شمال غرب تهران آغاز نمود و تا امروز تجربه موفق مربیگری در بیش از 10 باشگاه تهران را داشته است. وی علاوه بر تجربه درخشان، دارای مدرک تخصصی طراحی تمرین و ایروبیک می باشد.


از مهمترین سوابق و فعالیت های علمی وی می توان به موارد زیر اشاره کرد:


کارگاه تخصصی کار با دستگاه 1388

کارگاه طراحی تمرین 1389

کارگاه کار با استپ 1389

مربیگری ایروبیک 1388

کارگاه نقش مکمل در تغذیه ورزشکاران 1391

کارگاه توجیهی ایروبیک 1385

دوره تخصصی طراحی تمرین و تغذیه دانشگاه تهران 1395


بانوان عزیز همین الان با عضویت در فیت شیپ و رفتن به صفحه تیم من می توانید مژگان نظری را به عنوان مربی بدنسازی به تیم خود اضافه کنید و از وی برنامه تمرینی و مشاوره تخصصی دریافت کنید! 


Fitshape -  فیت شیپ

@fitshapeir | ثبت نام در باشگاه مجازی فیت شیپ: www.fitshape.ir

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

این اشتباه بیشتر زمانی رخ می دهد که فرد به دنبال چربی سوزی و کاهش وزن می باشد. بعضی از افراد سر صبح به صورت ناشتا به ورزش می پردازند به امید اینکه خالی بودن ذخایر قندی بدنشان باعث چربی سوزی می شود غافل از این که بدن در این صورت مقدار زیادی پروتئین را به عنوان سوخت مورد هدف قرار داده و باعث از دست رفتن حجم عضلات می شود.


البته باید توجه داشت که بلافاصله پس از صرف مواد غذایی به تمرین پرداخته نشود، صرف وعده غذایی باید یک تا دو ساعت قبل از تمرین باشد.


@fitshapeir - فیت شیپ

www.fitshape.ir | دریافت برنامه تمرینی و غذایی و انتخاب تیم شخصی

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

فیت شیپ؛ اولین باشگاه مجازی تناسب اندام


فیت شیپ اولین باشگاه مجازی تناسب اندام است که می توانید با عضویت در آن به راحتی به اهداف تناسب اندام خود برسید! به محض ثبت نام در فیت شیپ به صفحه "تیم من" رفته و  به تیم خود مربی ورزشی و متخصص تغذیه دلخواه خود را اضافه کنید!


آنها پس از پاسخگویی شما به سوالاتی که ازتان درخواست می کنند، تا حداکثر 96 ساعت به طراحی تمرین اختصاصی یا تنظیم برنامه غذایی شخصی (متناسب با درخواستی که از آنها هنگام اضافه کردن به تیم خود داشته اید) شما می پردازند و در مدت زمان دوره تان مرتب وضعیت عملکرد شما را بررسی می کنند و به شما مشاوره و آموزش های کلیدی ارائه می کنند تا بهتر نتیجه بگیرید!


ما پس از تجربه موفق تست سیستم مجازی فیت شیپ روی 300 علاقه مند اولیه که منجر به نتایج درخشانی شد هم اکنون رسما از وبسایت باشگاه مجازی فیت شیپ به آدرس www.fitshape.ir رونمایی می کنیم. کافیست به آدرس فوق مراجعه کرده و فرم ثبت نام را پر کنید و به صفحه تیم من رفته و تیم شخصی خود را تشکیل دهید و داستان موفقیت خود را شروع کنید! 


اگر هم قبل تر در لیست انتظار ثبت نام کرده اید کافیست پس از ورود به سایت به جای ثبت نام مجدد به بخش "ورود" رفته و اطلاعات ورود خود را وارد کنید.


و اما یک سورپرایز! 

ما به تمامی افرادی که تا 30 روز آینده در باشگاه مجازی ثبت نام کنند و برنامه خود را شروع کنند به مدت یک ماه یک پشتیبان و فیت یار فیت شیپ هدیه می دهیم! فیت یار شخصی کارشناس در زمینه روانشناسی، ورزش و تغذیه است و در کنار تیم تان قرار می گیرد و هر روز با شما در مسیر پیشرفتتان همراه می شود!


آیا باشگاه مجازی فیت شیپ تنها همین قابلیت ها را دارد؟ 

جواب خیر است! قدم به قدم بیشتر با هم آشنا می شویم! فعلا سریعا به سایت رفته و تیم شخصی تان را انتخاب کنید.


در این هفته مربیان و متخصصان حرفه ای بیشتری به کادر فیت شیپ اضافه می شوند و البته 2 خبر بزرگ در این زمینه داریم که سورپرایزتان می کنیم!


در ادامه این مطلب به چند نکته مهم اشاره می کنیم:


1. شاید برایتان سوال باشه که سیستم سایت به چه صورت کار می کنه و چگونه باید برنامه شخصی یا مشاوره تخصصی بگیرید. کافیه شما اول در باشگاه مجازی فیت شیپ ثبت نام کنید و بعد که وارد باشگاه شدید برای خود یک تیم شخصی سلامت تنظیم کنید. 


روی دکمه تیم من کلیک کنید و در صفحه جدید می توانید مربی و متخصص تغذیه دلخواه خود را به تیمتان اضافه کنید. پس از این کار مربی یا متخصصتان از شما سوالاتی می پرسد که پس از پاسخ به آن تا 96 ساعت آینده اقدام به طراحی تمرین یا تنظیم برنامه غذایی شخصی برایتان می کند که به محض آماده شدن برنامه تان با پیامکی باخبرتان می کنیم.


سپس هر روز وارد باشگاه مجازی می شوید و برنامه روزتان را می بینید و در صفحه ثبت عملکرد امروز عملکرد غذایی و ورزشی خود را ثبت می کنید! مربی و متخصصتان برای مشاوره و بررسی عملکردتان کنارتان خواهند بود!


2. اگر قبلا ثبت نام کرده اید کافیه به جای رفتن به صفحه ثبت نام از صفحه ورود اقدام کنید و ایمیل یا شماره موبایلتان به همراه کلمه عبوری که قبلا انتخاب کرده اید را وارد کنید. اگر هم کلمه عبورتان را فراموش کرده اید به راحتی می توانید آن را بازیابی کنید. در همان صفحه ورود کنار دکمه زرد رنگ ورود است؛ با کلیک روی آن می توانید کلمه عبورتان را بازیابی کنید. در صورت تمایل می توانید با ما هم ارتباط برقرار کنید تا اینکار را برایتان انجام دهیم. 


3. شما جزو اولین استفاده کنندگان از وبسایت فیت شیپ هستید و هیچ نرم افزاری مبرا از ایراد نیست. ما به شدت خوشحال می شویم که انتقادات، پیشنهادات یا گزارشات خود را پیرامون سایت و یا مشکلات احتمالی آن به ما خبر دهید تا به سرعت آنها را برطرف کنیم. شما هم در توسعه فیت شیپ به ما کمک دهید و ایده پردازی کنید! :)


در صورتی که هر گونه سوالی داشتید یا با مشکلی هنگام خرید مواجه شدید حتما ما را خبر کنید تا راهنماییتان کنیم.


راستی یادتون که نرفته؟! تا سی روز آینده به ازای شروع تمرین یا رژیم خود در فیت شیپ فیت یار رایگان خواهید داشت! چی از این بهتر؟ 


متفکر و شکست ناپذیر باشید 

فیت شیپ

@fitshapeir | ثبت نام: www.fitshape.ir


  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

برای اجرای این حرکت روی یک نیمکت صاف دراز بکشید و هالتر را بالای سینه نگه دارید. فاصله دست ها حدودا 15 سانتی متر باشد.  با خم کردن آرنج هالتر را تا جایی پایین بیاورید که با پیشانی تماس پیدا کند، سپس به حالت اولیه بازگردانید.


عضلات درگیر 

عضلات سه سر بازویی به عنوان عضلات اصلی درگیر و عضلات سینه، دلتوئید و ساعد به عنوان عضلات کمکی عمل می کنند.


نکاتی در باره این حرکت 

گرفتن میله با دستان باز روی بخش داخلی (سر دراز) عضله سه سر بازویی فشار وارد کرده در حالی که انجام این حرکت با دستان جمع روی بخش خارجی (سر جانبی) این عضله فشار وارد می کند. دقت داشته باشید تا آرنج ها از بدن خارج نشوند.


@fitshapeir | فیت شیپ؛ باشگاه مجازی تناسب اندام

www.fitshape.ir - ثبت نام از طریق سایت یا دانلود اپلیکیشن

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

عیدتان مبارک! 

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

فلفل دلمه ‌ای سرشار از ویتامین‌های گروه B مانند تیامین، ریبوفلاوین و B6 است که ویتامین ‌های موثر در تبدیل مواد غذایی به انرژی می‌باشند. همچنین گیاهی سرشار از فیبر، پروتئین و آهن می ‌باشد و بیش از ۹۰ درصد آب دارد و حاوی کالری کمی است.


خانواده‌ی فلفل ‌ها چه شیرین و چه تند به لاغری کمک می‌کنند. فیبر موجود در فلفل دلمه‌ای می‌تواند کلسترول را که عامل دیگری برای ابتلا به حمله قلبی و سکته است، کاهش دهد. کپسایسین موجود در فلفل دلمه ای، باعث تسکین درد می شود.


@fitshapeir | فیت شیپ؛ باشگاه مجازی تناسب اندام

www.fitshape.ir - ثبت نام از طریق سایت یا دانلود اپلیکیشن

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

تمرینات پرس سینه از دسته تمرینات ناحیه بالا تنه می باشد که باعث تقویت عضلات بزرگ سینه ای می گردند. وظیفه عمده این عضلات هوریزنتال فلکشن در بازو می باشد. هوریزنتال فلکشن به معنی نزدیک شدن بازو های بالا آمده در سطح افقی به داخل بدن می باشد. پرس سینه عمده ترین تمرین برای بهبود وضعیت این عضلات است.


@fitshapeir | فیت شیپ؛ باشگاه مجازی تناسب اندام

www.fitshape.ir - ثبت نام از طریق سایت یا دانلود اپلیکیشن

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

رضایت شما افتخار ماست! 


به روز های پایانی ویژه برنامه افتتاحیه فیت شیپ (که تصمیم داشتیم قبل از معرفی همگانی سامانه را روی 300 نفر اولی که ثبت نام می کنند تست کنیم) نزدیک می شویم و در این مدت دوستان زیادی پیدا کرده ایم که با قدرت عمل و انگیزه خود و با هدایت ما توانستند به نتایج درخشانی دست پیدا کنند. خیل عظیم تشکرات و رضایتمندی هایی که برای ما از طرق مختلف ارسال می شوند همواره انرژی بخش ما در این مسیر بوده اند و به ما بازخوردهایی هدایت بخش و تاثیر گذار داده اند. ✋


ما نیز از شما مخاطبان عزیز به پاس همراهیتان سپاس گزاری می کنیم.


خبر خوب اینکه تنها چند روز بیشتر تا پایان ویژه برنامه باقی نمانده و پس از آن سایت و اپلیکیشن فیت شیپ در دسترس دانلود و استفاده برای تمامی مخاطبان عزیز قرار خواهد گرفت. پس پیشنهاد می کنیم زودتر از موعد در لیست انتظار از طریق سایت ثبت نام کنید که در زمان عرضه برنامه از تخفیفات و پیشنهادات شگفت انگیز ما برخوردار باشید!


در ماه آتی قرار است مرتب سورپرایز شوید! آماده باشید؛ دوستانتان هم باخبر کنید! :)


شکست ناپذیر و متفکر باشید - تیم فیت شیپ

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

ویدئوهایی جذاب و اختصاصی فیت شیپ با همکاری آپارات! 🎬


به کانال فیت شیپ در آپارات بپیوندید و از محتوای غنی رسانه ویدئویی ما بهره مند شوید!


@fitshapeir | http://www.aparat.com/Fitshape

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

شیوه اجرا


1. دستگیره ها  را گرفته و دستان خود را صاف کنید.


2. دستگیره ها را به بالا به طرف سینه بکشید، کمر کاملا صاف باشد.


3. و به حالت شروع برگردید.


عضلات درگیر 


قسمت ذوزنقه ای (تار های میانی و پایین) و  پشتی بزرگ به عنوان عضلات اصلی درگیر هستند، همچنین عضلات  متوازی الاضلاع  و دلتوئید خلفی هم به عنوان عضلات کمکی به حساب می آید.


نکته


توجه داشته باشید برای اجرای این حرکت باید نیروی خود را از تنه گرفته و آرنج ها را کاملا ثابت نگه دارید. در این صورت فشار از عضله جلو بازو برداشته شده و به عضله زیر بغل منتقل می شود و در نهایت باعث افزایش طول  ماهیچه های این ناحیه می شود.




تیم تحریریه فیت شیپ | @fitshapeir

فیت شیپ؛ اولین باشگاه مجازی تناسب اندام در ایران


دسته بندى ها: #تمرین > #عضله_سازى_و_پرورش_اندام | کد منبع:90050

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام