فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

حسن رهنمائیان

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ب.ظ

حسن رهنمائیان با سال ها تجربه در رشته پرورش اندام افتخار سرمربیگری تیم ملی پرورش اندام را در مسابقات جهانی تایلند در کارنامه دارد. کسب اولین مدال در دسته فوق سنگین وزن در تاریخ پرورش اندام به نام ایران در جهانی I.F.B.B هند ۲۰۱۱ یکی از چند افتخارات مهمی بود که حسن رهنمائیان برای ایران رغم زد. وی اخیرا پس از خداحافظى با دنیاى قهرمانى و ورود به عرصه مربیگرى و در پى آن دریافت مدرک بین المللى درجه A از کشور آلمان و فعالیت حرفه ای در زمینه مربیگری مجددا و این بار در زمینه مربیگری  و هدایت ورزشکاران به افتخار آفرینی دست زد. قابل ذکر است اخیرا با شروع مربیگری در سوئیس و چند کشور دیگر وی به عنوان اولین مربی بین المللی پرورش اندام ایران لقب گرفت.


حسن رهنمائیان همچنین به عنوان سفیر پرورش اندام و بدنسازی فیت شیپ از این به بعد در این زمینه به صورت تخصصی به هدایت ورزشکاران و علاقه مندان فیت شیپی خواهد پرداخت.


همچنین برای آشنایی بیشتر با وی و توصیه های ورزشی مهم ایشان به صفحه آپارات فیت شیپ مراجعه کرده و ویدئوی اختصاصی وی را مشاهده کنید.
(لینک ویدئو: aparat.com/v/gU4dJ)


برای دریافت برنامه تمرینی و مشاوره تخصصی از حسن رهنمائیان هم اکنون در باشگاه مجازی فیت شیپ ثبت نام کنید و وی را به تیمتان اضافه کنید.


@fitshapeir - فیت شیپ

www.fitshape.ir | دریافت برنامه تمرینی و غذایی و انتخاب تیم شخصی

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی