فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

۹ عامل چاقی که حتی فکرش رو هم نمی کنید!

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ب.ظ

کمتر کسی از این موارد که به صورت غیر مستقیم بر روی تغییرات وزن تاثیر می گذارند مطلع بوده و به آن ها اهمیت می دهد. تعدادی از آنها را در این مطلب بررسی می کنیم:


1) نداشتن خواب کافی - کمبود خواب از طرفی سبب اختلالات هورمونی می شود که سوخت و ساز را مختل می کند. از طرفی معمولا ساعت های شبانه پیشروی افراد به سمت پرخوری بیشتر می شود.


2) روشن گذاشتن چراغ در شب! - در مطالعاتی که در این رابطه صورت گرفت مشخص شد افرادی که در شب با چراغ روشن به خواب می روند نسبت به کسانی که در تاریکی مطلق می خوابند درصد چربی بیشتری دارند. علاوه بر این مطالعه ی آماری، بررسی روی موش های آزمایشگاهی که در شرایط فیزیکی، فعالیت و رژیم غذایی یکسان بودند این مسئله را تایید کرد.


3) درجه حرارت محیط! - زمانی که محیط شما گرم تر و یا سرد تر از حد تعادل برای بدن شما باشد، بدن شما سعی می کند با مصرف انرژی دما را برای خود به حد مطلوب برساند. این انرژی مصرفی می تواند در پایین آمدن وزن شما موثر باشد.


موارد بعدی را در مجله تناسب اندام فیت شیپ بخوانید: yon.ir/11kX


Fitshape -  فیت شیپ

@fitshapeir | ثبت نام در باشگاه مجازی فیت شیپ: www.fitshape.ir

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی