فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

خبری خوش!

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷ ب.ظ

سلامی پرانرژی به تمامی فیت شیپی های عزیز 


برنامه نویسی و آنالیز ها روی کاربران همچنان ادامه دارد و تعدادی همچنان در صف انتظار برنامه هستند. شماری برنامه ی خود را شروع کرده اند و تعدادی در نیمه مسیر خود هستند. با توجه به حساسیت بالا روی تنظیم برنامه ها و آنالیز دقیق کاربران، اگر شما نیز همچنان در صف انتظار هستید (غالبا نفراتی که دیرتر ثبت نام کرده اند) نگران نباشید کاملا طبیعیست! ما این برنامه افتتاحیه را تا 30 روز از دریافت برنامه برای شما ادامه می دهیم! ولی طبق آمار بیش از 80% افراد تا انتهای شهریور ماه یک ماه خود را طی خواهند کرد.


و اما خبری خوش! 

آقای ماهور شکرابی کارشناس تغذیه و رژیم درمانی و آقای علیرضا عباسی مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی رسما به تیم علمی فیت شیپ اضافه شدند و از امروز به صورت افتخاری در کنار شما در این ویژه برنامه افتتاحیه هستند! هر سوال یا نکته ای درباره برنامه و عملکرد خود دارید می توانید از این پس از طریق پشتیبان فیت شیپ (فیت یار) خود با آنها درمیان بگذارید.


همچنین به سامانه ریکال عملکرد خود به آدرس gym.fitshape.ir/test سر بزنید و با شماره موبایل خود وارد شوید. ترجیحا هر روز عملکرد غذایی و ورزشی خود را ثبت کنید تا تیم علمی ما بتواند آنالیز های لازمه را روی شما انجام دهد و عملکرد شما را در مسیر تناسب اندامتان بررسی کنند و اگر نکته ای هست به شما اطلاع دهند.  


ضمنا اگر جزو ویژه برنامه افتتاحیه نیستید سریعتر در لیست انتظار ثبت نام کنید! پس از ویژه برنامه افتتاحیه استفاده از سایت برای عموم علاقه مندان فعال میشود و اگر جزو لیست انتظار باشید از تخفیف ها و پیشنهادات ویژه ما بهره مند خواهید شد. 


ثبت نام در لیست انتظار از طریق: fitshape.ir


به زودی اخبار بعدی را منتشر می کنیم. 

متفکر و شکست ناپذیر باشید!

تیم فیت شیپ | @fitshapeir

  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی