فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

فیت شیپ | باشگاه تناسب اندام

تناسب اندام داشته باشید و شاد زندگی کنید!

رونمایی رسمی از فیت شیپ!

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ

فیت شیپ؛ اولین باشگاه مجازی تناسب اندام


فیت شیپ اولین باشگاه مجازی تناسب اندام است که می توانید با عضویت در آن به راحتی به اهداف تناسب اندام خود برسید! به محض ثبت نام در فیت شیپ به صفحه "تیم من" رفته و  به تیم خود مربی ورزشی و متخصص تغذیه دلخواه خود را اضافه کنید!


آنها پس از پاسخگویی شما به سوالاتی که ازتان درخواست می کنند، تا حداکثر 96 ساعت به طراحی تمرین اختصاصی یا تنظیم برنامه غذایی شخصی (متناسب با درخواستی که از آنها هنگام اضافه کردن به تیم خود داشته اید) شما می پردازند و در مدت زمان دوره تان مرتب وضعیت عملکرد شما را بررسی می کنند و به شما مشاوره و آموزش های کلیدی ارائه می کنند تا بهتر نتیجه بگیرید!


ما پس از تجربه موفق تست سیستم مجازی فیت شیپ روی 300 علاقه مند اولیه که منجر به نتایج درخشانی شد هم اکنون رسما از وبسایت باشگاه مجازی فیت شیپ به آدرس www.fitshape.ir رونمایی می کنیم. کافیست به آدرس فوق مراجعه کرده و فرم ثبت نام را پر کنید و به صفحه تیم من رفته و تیم شخصی خود را تشکیل دهید و داستان موفقیت خود را شروع کنید! 


اگر هم قبل تر در لیست انتظار ثبت نام کرده اید کافیست پس از ورود به سایت به جای ثبت نام مجدد به بخش "ورود" رفته و اطلاعات ورود خود را وارد کنید.


و اما یک سورپرایز! 

ما به تمامی افرادی که تا 30 روز آینده در باشگاه مجازی ثبت نام کنند و برنامه خود را شروع کنند به مدت یک ماه یک پشتیبان و فیت یار فیت شیپ هدیه می دهیم! فیت یار شخصی کارشناس در زمینه روانشناسی، ورزش و تغذیه است و در کنار تیم تان قرار می گیرد و هر روز با شما در مسیر پیشرفتتان همراه می شود!


آیا باشگاه مجازی فیت شیپ تنها همین قابلیت ها را دارد؟ 

جواب خیر است! قدم به قدم بیشتر با هم آشنا می شویم! فعلا سریعا به سایت رفته و تیم شخصی تان را انتخاب کنید.


در این هفته مربیان و متخصصان حرفه ای بیشتری به کادر فیت شیپ اضافه می شوند و البته 2 خبر بزرگ در این زمینه داریم که سورپرایزتان می کنیم!


در ادامه این مطلب به چند نکته مهم اشاره می کنیم:


1. شاید برایتان سوال باشه که سیستم سایت به چه صورت کار می کنه و چگونه باید برنامه شخصی یا مشاوره تخصصی بگیرید. کافیه شما اول در باشگاه مجازی فیت شیپ ثبت نام کنید و بعد که وارد باشگاه شدید برای خود یک تیم شخصی سلامت تنظیم کنید. 


روی دکمه تیم من کلیک کنید و در صفحه جدید می توانید مربی و متخصص تغذیه دلخواه خود را به تیمتان اضافه کنید. پس از این کار مربی یا متخصصتان از شما سوالاتی می پرسد که پس از پاسخ به آن تا 96 ساعت آینده اقدام به طراحی تمرین یا تنظیم برنامه غذایی شخصی برایتان می کند که به محض آماده شدن برنامه تان با پیامکی باخبرتان می کنیم.


سپس هر روز وارد باشگاه مجازی می شوید و برنامه روزتان را می بینید و در صفحه ثبت عملکرد امروز عملکرد غذایی و ورزشی خود را ثبت می کنید! مربی و متخصصتان برای مشاوره و بررسی عملکردتان کنارتان خواهند بود!


2. اگر قبلا ثبت نام کرده اید کافیه به جای رفتن به صفحه ثبت نام از صفحه ورود اقدام کنید و ایمیل یا شماره موبایلتان به همراه کلمه عبوری که قبلا انتخاب کرده اید را وارد کنید. اگر هم کلمه عبورتان را فراموش کرده اید به راحتی می توانید آن را بازیابی کنید. در همان صفحه ورود کنار دکمه زرد رنگ ورود است؛ با کلیک روی آن می توانید کلمه عبورتان را بازیابی کنید. در صورت تمایل می توانید با ما هم ارتباط برقرار کنید تا اینکار را برایتان انجام دهیم. 


3. شما جزو اولین استفاده کنندگان از وبسایت فیت شیپ هستید و هیچ نرم افزاری مبرا از ایراد نیست. ما به شدت خوشحال می شویم که انتقادات، پیشنهادات یا گزارشات خود را پیرامون سایت و یا مشکلات احتمالی آن به ما خبر دهید تا به سرعت آنها را برطرف کنیم. شما هم در توسعه فیت شیپ به ما کمک دهید و ایده پردازی کنید! :)


در صورتی که هر گونه سوالی داشتید یا با مشکلی هنگام خرید مواجه شدید حتما ما را خبر کنید تا راهنماییتان کنیم.


راستی یادتون که نرفته؟! تا سی روز آینده به ازای شروع تمرین یا رژیم خود در فیت شیپ فیت یار رایگان خواهید داشت! چی از این بهتر؟ 


متفکر و شکست ناپذیر باشید 

فیت شیپ

@fitshapeir | ثبت نام: www.fitshape.ir


  • فیت شیپ باشگاه تناسب اندام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی